Nezávazná konzultace

Dodáváme řešení
přizpůsobené vašim potřebám

CRM funkce systému Altus Vario

Detailní informace o obchodních partnerech jsou důležitou součástí každého dobře fungujícího byznysu. Uživatelům systému Altus Vario v tomto pomáhá modul Adresář. Pro založení nového kontaktu postačí IČ, podle kterého Vario najde firmu v obchodním rejstříku a tyto údaje přenese do adresáře, čímž snížíte chybovost při ručním přepisu. Kromě standardních údajů jako jsou adresy, kterých můžete evidovat hned několik (sídlo, korespondenční, pro dodávku zboží), nebo obchodních podmínek (ceníky, splatnost, penále, kredit) je možné zapisovat různé další marketingové údaje. Zápisy ze schůzek a telefonátů či zadávání úkolů už jsou pak samozřejmostí.

  • Kategorizace a segmentace zákazníků

    Jednotlivé kontakty můžete řadit do uživatelsky definovaných kategorií. Snadno tak rozlišíte odběratele od dodavatelů, VIP zákazníky či pochybné firmy. Tyto kategorie pak využijete pro rychlé filtrování například za účelem hromadného odeslání důležitých informací. Pokud potřebujete jednotlivé záznamy rozlišovat podle aktuálních dat, zcela jistě se vám bude hodit segmentace. Jako vhodný příklad můžeme použít zařazení firmy do kategorie podle velikosti obratu za poslední kvartál. Systém po spuštění funkce vyhodnotí hromadně data o obratu za poslední kvartál a podle předem definovaných podmínek daný kontakt zařadí do segmentu, který odpovídá jeho odběru.

  • Obchodní příležitosti

    Určitě znáte situaci, kdy zákazníkovi dodáváte produkt či službu a už víte, že bude za nějaký čas potřebovat spotřební materiál, náhradní díly či revizi dodaného zařízení. Protože je důležité být v rámci zákaznického servisu proaktivní, je dobré si takovou obchodní příležitost zaznamenat a zákazníkovi se ozvat v pravý čas.

  •  Kampaně

    Evidence kampaní je další cestou, jak naplno využít možností, které Altus Vario pro práci se zákazníky, nabízí. Tuto agendu s úspěchem využije každý, kdo plánuje, realizuje a v neposlední řadě vyhodnocuje marketingové akce. Kampaně mohou být využity nejen pro získání nových zákazníků, ale třeba i pro nábor nových zaměstnanců. Přímo v detailu kampaně si totiž můžete připravit text newsletteru, který hromadně odešlete na vybrané kontakty, které do kampaně vložíte z adresáře.


Ukázka obrazovek modulu Adresář

ZAUJALY VÁS NAŠE SLUŽBY? NAPIŠTE NÁM.